Alla inlägg den 17 juni 2016

Av Lizette - 17 juni 2016 23:39

Hej...

Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/

Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland. 

så man inte finner ord och vi bara låter tiden pasera oss och sen när det e försent så ongrar vi saker vi inte gjorde eller sa. För några dagar sen hände det som inte får hända.. En ung man föl av sitt student flak på gotland livet valde att avsluta honoms liv aldeles för tidigt.. och härom dagen valde de att att avslute ytligare en ung mans liv.. mina tankar till båda familjerna.. <3

då kommer vi till de jag funderar på ikväll.. Jag vet iallafall med mig själv så som många andra kan känna igen att vi tar saker o ting förgivet och tar våra nära å kära förgivet.. Jag vet att jag är inte den bästa personen på att visa min uppskating när det kommer till min man och mina barn och mina vänner och jag kan ta min man fögivet allt för ofta än vad jag borde.. Men en sak är säker och det är att jag iallaflall kan se mina brister och fel och kan stå för dom och jag kommer att vardag försöka att ändra på dom och just i denna stund så kom jag och tänka på att jag inte har sagt god natt eller jag älskar dej till värken min man eller mina barn ikväll.. Tänk om just ikväll var den sista kvällen jag fick se någon av dom i livet.. Hu vad hämskt tänker ni nu att hon tänker så... Men vet ni faktisk så e det så för någon där ute.. Det kunde vart jag min man mina barn det kunde vart du din man/sambo dina bar din mamma dina syskon.. Jag vet iallafall att jag kommer att kämpa och jobba med mig själv och inte ta värken min man eller mina barn eller mina syskon min mamma svärmor vänner för givet.. För rätt som de e så är dom borta o då står vi där och tänker tänk om.... Ja tänk om vad då?? Det går inte att ändra på det som har hänt.. Men det går att ändra på det som inte har hänt.. Jag kommer iallafall börja visa min man mina barn och mina vänner och min mamma och syskon att jag älskar dom och är tacksam för allt dom gör för mig..Man kan vias det på olika sätt.. för en dag står man där och olycka eller natulig dö eller vad som har vart framme och man ångrar åter igen allt man inte sa eller gjorde för denna person.. Så till Thomaz mina barn min mamma och syskon, syskonbarn

och mina vänner svärmor Jag älskar et och är otroligt tacksam för allt ni gör för mig.. Så snälla ni som läser detta fundera en gång till på vad som är viktigt i ditt liv.. I mitt är min man mina barn och vänner och syskon mamma syskonbarn o svärmor viktiga för mig..

  

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards