Alla inlägg under december 2012

Av Lizette - 6 december 2012 20:54

Hej alla där ute som mot för modan läser min blogg.. Nu säger jag ta mig fan upp mig..

När ska allt jävla elände bara ta slut?? Hela min dag har vart ett rent helvete..

Vatten leka på toan nere o det var inte lite vatten kan jag lova som kom...

Hela toan hallen och en bit in i köket.. Inte nog med det så tog det ju en stund innan någon kunde komma o stänga av vattnet.. Så nu har skanska varit här o rivit upp golvet i hallen o halva köket o i hallen står det nu en jävla fläkt som ska stå hela natten o gå.. Kul o betala den jävla elräkningen....   

Nu ska jag duscha men då kommer det väl hända något med den men bara för att det e jag som ska in där..

Tack Lina Petersson bättre granne kan man inte ha..

Tack för att du tog med dig maximilian hem från dagis med o bjöd oss på mat.. Guld värt    

Varför ska allt hända mig??Vi har det nog som det är redan med allt som händer nu..

Sen e det ju inte långt kvar till jul hoppas att dom kan fixa detta fort så man inte behöver ha det så här över julen med...

Sen e det ju inte så jävla kul o få höra att det e vi som har osakat detta..

När han ser att jag e helt förstörde o dyngsur och håller på att frysa igäl och manhelt panikslagen..

Gubb fan värker ur sig till grannen ja då får vi se vem som får stå för detta om det e vi eller hon..

Och sen när han sktuvat dit det igen så har han inte gjort det klockt så det droppar fortförande och sen säger han att han måste åka i väg för det e ett annat ställe som inte har värme så han måste fixa det..

Och så ber han om en hink som han ställer under så det kan droppa i den o säger jag kommer tillbaka o skruvar till set sen..

fan vad jag hatar att bo i hyresrätt ibland..

Betalar dyr hyra o vatten o man får inte ens trevligt bemötande när det händer något... 

Hoppas att ni där ute haft en bättre dag en vad vi har haft det.. Pözz   

Ovido - Quiz & Flashcards