Alla inlägg under september 2012

Av Lizette - 26 september 2012 18:11

Hej på er alla där ute.. 

Ja dagarna vandrar på som tusan.. Idag gick flyttlaset till fastlandet..

Jag och maximilian är just nu bonde hos Emelie och michell

sen bär det av för våran del till fastlandet på fredag..

Sen idag så fick jag se i tidningen att mommos dödsannons var med.. :

( Men otroligt fin dickt moffo och dom hade valt den passade henne hur bra som helst.

Kommer att lägga upp den här till minne av henne, Saknar henne otroligt mycket

det gör ont i mitt hjärta var dag som jag tänker på henne..

Även om jag har haft fullt upp med flytt och så.

Så e det självklart att hon finns i mina tankar var dag..

Hon var den mäst underbaraste människ   a på denna jord..

Jag tänker även var dag på min moffo som har mist sin fru.

Jag tänker på min mamma och hennes syskon som har mist sin mamma..

Förstår inte hur man någonsin ska kunna komma över detta??

Jag önskar inge att gå igenom detta..

Men tyvärr så kommer man att behöva stöta på döden igen..

Den ligger där och lurar på oss hela tiden..

Man kan inte lura döden på något vis.. Den  vägen ska vi alla vandra förr eller senare.. :(

 jag tycker inte alls om döden hade jag kunnat stura all detta som har hänt mig och min familj så skulle detta aldrig hänt.. Det var inte hennes tur nu..

Det är så otroligt oretvist jag e arg ledsen tycker att det e otroligt oretvist detta.. Jag hatar det som har hänt.. Fan jag vill skrika gråta och allt på samma gång.. Varför just du och varför just nu?? Älskade mommo jag önkar var dag som kommer att du ska komma tillbaka till oss vi älskar dej otroligt mycket och vi vill ha dej här.. 

 

 

Av Lizette - 19 september 2012 19:05

Ja det det väldigt svår tid för mig och min familj och mina nära.

Ni som känner mig kanske har sätt att jag har skrivigt väldigt mycket om det..

Och det kommer att fortsätta till jag vet mer om vad som kommer att hända med min ÄLSKADE MOMMO   

Hon är svårt sjuk och det är ingen som vet väken när eller hur detta kommer att sluta

när hon inte kommer att finnas i våra liv längre..

Det är väldigt mycket för mig och min samobo och våra barn med..

Vi står mitt i en flytt till fastlandet och nu händer detta..

Det är väldigt jobbigt nu..

Men jag är så otroligt glad över att jag har min mamma och mina syskon och min älskade

sambo och våra barn och alla mina kära vänner som stöttar mig i detta..  

JAG ÄLSKAR ER ALLA SOM FINNS DÄR FÖR MIG..   

Jag känker inte slösa en endag dag på att inte visa hur mycket ni betyder för mig..

Man vet aldrig när det är försen att berätta för någon vad man igentligen känner för dom

och hur mycket dom betyder för en.. Säg till dina barn och dina föräldrar och syskon

och dinna vänner hur mycket dom betyder för dej och hur mycket du älskar dom

och hur mycket dom betyder för  just dej. Och jag kommer alltid att finnas och stötta min familj

o minna vänner i deras svåra tider och i deras val i livet och jag hoppas att minna vänner och familj kan 

göra det för mig nu när jag värkligen behöver det som mäst när vi som familj behöver det som mest.

jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft min familj och min underbara sambo just nu..

Dom har varit ett stort stöd för mig just nu.. Jag kommer att skriva mycket om detta nu.. 

JAG ÄLSKAR ER MIN FAMILJ OCH MINA NÄRA KÄRA VÄNNER   

JAG ÄLSKAR DEJ MOMMO OCH BER FÖR DIG VAR DAG  

Ovido - Quiz & Flashcards