Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Mycket mys..

Av Lizette - 11 januari 2014 22:39

Hej på er alla..

Det e ett tag sen jag skrev nu igen.. Men det har varit mycket sen jul o nyår..

Jag hoppas att alla fick en en jul och ett bra ny år.. Det fick vi iallafall för den 

30/12-13 Kom denna goding han är född kl 02.41 och var 48cm o vägde 3315g

    

Sen dess har det bara var full fart.. :) Många som har varit o hälsat på och grattat och gett oss fina presenter som vi tackar för.. :) Sen kom vardagen o allt rulla på som vanilgt.. :) Dom stora   

tycker de e så kul att han har kommit alla e så goa o rar mot honom o vill gosa o ge napp o så när han e ledsen.. Det e så härligt o se.. Alla tre har växt på sina egna set.. :)

ja ja nog nu.. jag ska försöka skriva snart igen.. 

Kram på er alla fina   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 20 juni 2016 23:16

Hej hopp. Ja ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva om ikväll.. Jag känner mig tom på ord idag.. men samtidigt så känns det som om jag har hur mycket som helst jag bara vill skrika ut mej.. Jag tänker inte sitta här o säga att ...

Av Lizette - 18 juni 2016 00:10

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 17 juni 2016 23:39

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 27 januari 2016 21:48

Hej på er alla. Idag har de inte alls varit någon bra dag. Jag o mitt huvud o psyke har inte alls värt enade idag. Har haft sån ångest vart på halv dåligt humör trött ingen lust eller ork till något. Förutom mina barn då. Att leva med ångest o depr...

Av Lizette - 21 januari 2016 00:51

Hej. Ni som känner mig vet att jag inte mår så bra psykiskt. Men nu e de ta mig fan jag som ska ändra mitt liv. Jag tänker inte tillåta mig själv att må dåligt längre. Detta året tänker jag börja tänka på mig själv o min familj. Jag tänker göra sake...

Ovido - Quiz & Flashcards