Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Hmm många tankar e det nu...

Av Lizette - 17 december 2013 02:00

Hej hej.

Nu var det ett tag sen jag skrev..

Vi har varit magsjuka hela familjen.. :S

Ja men det e ju så denna års tid.. Jag hoppas att ni klarar er där ute...

Inte alls kul med magsjuka.. Det händer mycket här nu..

Snart e det jullov o julen börjar närma sig med storm steg..

Ska jag vara ärlig har jag inte mycket till julkänsla

detta år då snön inte kommit ännu... :/

Jag kan ännu inte heller ta in att den lilla ska komma snrt med.. :)

Barnen börjar bli stora nu.. Det e så mycket jag skulle vilja skriva om men vet inte hur mycket man vågar skriva om på sin egen sida..

Jag vet igentligen inte ens varför jag började blogga..

Jag tror att det var hopp om att någon några skulle läsa o känna igen sig..

Det kändes skönt att skriva av sig någon stans men det kan man väl lika gärna göra på ett vanligt papper..

Men ja tror jag började skriva här för att få ur mig mina tankar o funderingar..

Och hoppas att någon som sagt var skulle känna igen sig o ge en lite tipps o råd..

Kretik kommer de väl alltid i vad man än gör.. Det e inte att jag vill att folk ska tycka synd om mig på något sätt bara förstå o känna med mig..

Kanske kunna få mig o se saker på ett annat sett..

Det jag skriver här e som sagt var bara ina tankar funderinga mest på mig själv som sambo,mamma, vän gör man rätt..

Jag vill inte höra att de e synd om mig bla bla..  

Jag kanske bara behöver höra ibland jag förstår dej jag känner med dej..

Jag brukar göra så här när jag mår eller känner så.. det var nog de som gjorde att ja började skriva här..

Skriver jag på ett papper så får ja ur mig de ja vill men här har ja iallafall hopp om att någon kanske läser o förstår o tycker att det e intresant kan dela med sig av sina erfarenheter om tex månde föreldrarsakp mm..

Det e mycket folk inte vet om mig o mitt liv..

Men det e väldigt lätt att dömma..

Det e några få i min närhet jag värkligen kan prata med som jag känner förstår mig..

Vad som sagt var vågar man skriva på sin sida??

Har man värkligen rätt till att skriva vad man vill??

Ja som sagt var har jag mycket som jag igentligen skulle vilja skriva men vet inte.. 

Så det blir nog papper o penna denna kväll.. 

Pöss på er där ute

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 20 juni 2016 23:16

Hej hopp. Ja ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva om ikväll.. Jag känner mig tom på ord idag.. men samtidigt så känns det som om jag har hur mycket som helst jag bara vill skrika ut mej.. Jag tänker inte sitta här o säga att ...

Av Lizette - 18 juni 2016 00:10

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 17 juni 2016 23:39

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 27 januari 2016 21:48

Hej på er alla. Idag har de inte alls varit någon bra dag. Jag o mitt huvud o psyke har inte alls värt enade idag. Har haft sån ångest vart på halv dåligt humör trött ingen lust eller ork till något. Förutom mina barn då. Att leva med ångest o depr...

Av Lizette - 21 januari 2016 00:51

Hej. Ni som känner mig vet att jag inte mår så bra psykiskt. Men nu e de ta mig fan jag som ska ändra mitt liv. Jag tänker inte tillåta mig själv att må dåligt längre. Detta året tänker jag börja tänka på mig själv o min familj. Jag tänker göra sake...

Ovido - Quiz & Flashcards