Direktlänk till inlägg 9 december 2013

Ja vad säger man....

Av Lizette - 9 december 2013 15:43

Hej...

Ja vad ska man säga??

Mer än att man inte alls har en sjukling hemma idag.. Orkar man hålla på o bråka o stimma med sina små syskon och tjatar om att man vill gå ut o leka. 

Så e man nog inte så sjuk som vi trodde.. Idag har det vart en rätt så jobbig dag... 

Men såna dagar ska de väl vara med antar jag.. Så jag tog de beslutet att alla får gå till skola/dagis imorgon.. Sen får väl folk tycka att man har gjort fel om de e så..

De bryr ja mej inte om.. Idag var snälla farmor här och hade barnen en stund så jag kunde få gå till mvc o lyssna på lillkillen i magen.

Hjärtljud o de såg bar ut sen tittade hon om han hade vänt sig med huvudet nerår i de hade han gjort med.. Hon kunde inte ruka på det så mycket sa hon..

Förstod inte så mycket med vad hon menae med det men huvudsaken e att allt såg bar ut..   Sen går rästen av sig själv.. Men nu är det inte alls långt kvar..  Det är bara 17 dagar kvar till beräknad datom.. Härligt ska de bli.. Men det känns som en evighet men det e det inte..

Men ska jag vara ärlig så vill jag att den kommer typ nu..

Men så e det väl alltid tror jag..    Barnen ser farm i mot det med.

Maximilian var så söt idag på morgonen hörde lite svagt att dom var uppe men låg 

kvar i sängen för att kl inte hade ringt o tänkte att dom kommer ner för de brukar dom..

Men denna gång gjorde dom inte det.. Så hör jag Maximilian ropa uppe i från..

HAR BEBISEN KOMMIT????  och sen hör jag Ma ropa är det någon där...

Ha ha ja ibland e dom för söta..   

Nej nu har jag fått skriva av mig lite.. :)

Skönt förstår inte varför det dröjt så länge innan ja skrivigt..

Ha det så bra alla fina    där ute.. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 20 juni 2016 23:16

Hej hopp. Ja ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva om ikväll.. Jag känner mig tom på ord idag.. men samtidigt så känns det som om jag har hur mycket som helst jag bara vill skrika ut mej.. Jag tänker inte sitta här o säga att ...

Av Lizette - 18 juni 2016 00:10

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 17 juni 2016 23:39

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 27 januari 2016 21:48

Hej på er alla. Idag har de inte alls varit någon bra dag. Jag o mitt huvud o psyke har inte alls värt enade idag. Har haft sån ångest vart på halv dåligt humör trött ingen lust eller ork till något. Förutom mina barn då. Att leva med ångest o depr...

Av Lizette - 21 januari 2016 00:51

Hej. Ni som känner mig vet att jag inte mår så bra psykiskt. Men nu e de ta mig fan jag som ska ändra mitt liv. Jag tänker inte tillåta mig själv att må dåligt längre. Detta året tänker jag börja tänka på mig själv o min familj. Jag tänker göra sake...

Ovido - Quiz & Flashcards