Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Spännande dag eller inte.. :/

Av Lizette - 21 januari 2014 22:09

Hej hej på er alla där ute..

Idag har det var en sån dag man bara vill att tiden ska stå stilla bara någon minut så man får andas ut lite.

Alla barnen har vart hemma idag då näst älsta har kräkits inatt och idag.. Så för säkerhetens skull har den älsta o Maximilian fått vara hemma med för vi misstänker att herr magsjuka är och hälsar på igen.. 

Det räckte tydligen inte med att han hälsade på oss innan jul..

Då alla åkte på o bli sjuka. Men men så e det o vara barn familj..

Det kommer om om igen alla dessa sjukdomar känns de som.. 

Ibland önskar man bara att man kunde dela på sig sån dag var det idag..

En magsjuk stakars tjej en lillkille som sovit dåligt inatt o ville bara sova eller fick bara sova i tio min intervaller då dom stora grabbarna inte alls var roade av att få behöva vara hemma för att syrran e sjuk lekte i tio min jätte bra sen började bråket o skriket på varandra..

Och srpngadet till mamma o skvalldra på varandra.. Samtiding som jag försöker få lillen o sova för han e övertrött och behöver få sova så att jag kan ta hand om stackar magsjuklingen.. Samtiding som de börjar bli dags för lunch o dom börjar bli hungriga o gnälliga för de.. Ja de e ju så underbart att vara fyrbarns "mamma" ibland.. :/ men vi tog oss genom denna dag med utan att slå igäl varandra.. :P

Och nu värkar de som om de kommer att bli en natt till med att vara uppe då lillen var på väg att somna men kommer inte till ro.. Så därföt tänkte jag att ja sätter mig här o skriver en rad eller två medans jag går mellan dator o spjälsängen o ger nappen.. Skönt o få skriva av sig lite..

God natt alla fina   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 20 juni 2016 23:16

Hej hopp. Ja ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva om ikväll.. Jag känner mig tom på ord idag.. men samtidigt så känns det som om jag har hur mycket som helst jag bara vill skrika ut mej.. Jag tänker inte sitta här o säga att ...

Av Lizette - 18 juni 2016 00:10

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 17 juni 2016 23:39

Hej... Ja jag vet det är länge sen jag skrev igen. Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg jag vet.. :/ Men här kommer kvällens tankar om livet. Så kav va så fruktansvärt oretvist ibland.  så man inte finner ord och vi bara låter tiden pas...

Av Lizette - 27 januari 2016 21:48

Hej på er alla. Idag har de inte alls varit någon bra dag. Jag o mitt huvud o psyke har inte alls värt enade idag. Har haft sån ångest vart på halv dåligt humör trött ingen lust eller ork till något. Förutom mina barn då. Att leva med ångest o depr...

Av Lizette - 21 januari 2016 00:51

Hej. Ni som känner mig vet att jag inte mår så bra psykiskt. Men nu e de ta mig fan jag som ska ändra mitt liv. Jag tänker inte tillåta mig själv att må dåligt längre. Detta året tänker jag börja tänka på mig själv o min familj. Jag tänker göra sake...

Ovido - Quiz & Flashcards